Про торгову марку

Назва торгової марки «ЗароГ» походить від назви старовинного села Заріг на Полтавщині, де розташоване підприємство ТОВ «ОРЖИЦЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД».

Назву село отримало від урочища Рогового. Це був глибокий яр із лісом, що вузьким клином («рогом») виходив до старого шляху з Лубен на Золотоношу. Тут, «звернувши за ріг», з другої половини XVI століття почали осідати перші поселенці – втікачі-кріпаки із-за Дніпра. Так закріпилася назва. Особливо багатолюдним стало поселення після розорення Запорозької Січі.

Перше масло на території нинішнього заводу було вироблене ще у 40-ві роки ХХ століття. Через 20 років, у 1960-х рр., тут звели будівлю цеху, що функціонує й досі, та вперше оснастили тогочасним промисловим обладнанням. Завод стабільно працював, виготовляючи сметану, кефір, масло, твердий сир та навіть морозиво. У 90-ті роки підприємство переживало не найкращі часи, виробництво припинилося. Лише у 2011 р. територію заводу було викуплено новими власниками, які вирішили відродити це підприємство та підняти його на новий рівень. Так виник ТОВ “МАСЛОЗАВОД “ЗАРІГ”. А в 2013 році було випущено першу продукцію на реконструйованому заводі. 2015 року маслозавод було реорганізовано в ТОВ “ОРЖИЦЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД”, але продукція незмінно виробляється під торговою маркою “ЗароГ”, яка вже зарекомендувала себе на ринку та знайшла свого споживача.

На сьогодні в активі підприємства понад 40 найменувань молокопродуктів: це молоко, ряжанка, кефіри, сметана, сири кисломолочні, 3 види вершкового масла, сиркові десерти та м’які сири (бринза). Усе це виробляється в історичній будівлі цеху, яку укомплектували сучасним обладнанням. Завершується будівництво нового цеху, що дозволить збільшити обсяги перероблення молока до 80 тонн на добу та розширить асортимент.

Очолюють підприємство мудрі та досвідчені люди, які не бояться експериментувати та йдуть у ногу з часом.